"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PRK Sungai Limau Tak rasmi: PAS menang, majoriti kurang

Dibawah ini lapuran tidak resmi dari malaysiakini
7.35pm PAS menang di DUN Sg Limau dengan majoriti kira-kira 1,000 undi, menurut maklumat daripada pusat perjumlahan kedua-dua parti, PAS dan BN.

7.32pm Tidak rasmi (daripada pusat perjumlahan undi BN): PAS dahului dengan majoriti 1,083 undi.

Daripada PAS pula, keputusan tak rasmi tunjukkan PAS depani dengan majoriti 1,118 undi.

7.16pm Keputusan tidak rasmi

PAS 8,276
BN 7,506
Rosak 61

7.05pm Menurut Pengarah Operasi PAS Sungai Limau Amiruddin Hamzah, kiraan tidak rasmi mereka mendapati PAS mendahului dengan kira-kira 1,000 undi.

Tiada ulasan: