"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penumpang mabuk dibelasah sebelum diikat di dalam sebuah penerbangan (Gambar)


PENUMPANG yang mabuk diikat kerana mencetuskan pergaduhan ketika dalam penerbangan
Moscow: Seorang penumpang yang mabuk terpaksa diikat dengan tali pinggang keledar dan pita pelekat selepas dipukul kerana mencabul penumpang wanita di dalam sebuah penerbangan.

Kejadian mengejutkan itu berlaku ketika pesawat milik syarikat Penerbangan Siberia dalam perjalanan dari Hong Kong menuju ke Vladivostok, Russia.

Ketika dalam perjalanan seorang lelaki yang dipercayai mabuk bertengkar dengan seorang penumpang selepas dia dipercayai mencabul seorang penumpang wanita.

Kerana tidak berpuas hati penumpang itu menumbuk lelaki berkenaan sehingga terjatuh di lantai.

Beberapa penumpang lain kemudian menumbuk dan menyepak lelaki itu beramai-ramai.

Selepas dibelasah lelaki itu diikat di lantai dengan menggunakan tali pinggang keledar dan pita pelekat.

Seorang saksi memberitahu, lelaki berusia 30 tahun itu dibiarkan di lantai sehingga pesawat mendarat.

Sementara itu, jurucakap polis Vladivostok, Ekaterina Tarasova berkata, lelaki berkenaan ditahan selepas pesawat mendarat.

“Pesawat itu mendarat tepat pada masanya dan kejadian berkenaan tidak menyebabkan penerbangan tergendala,” katanya. - Agensi
-hmetro-

Tiada ulasan: