"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis gagal mengesan lelaki bogel depan Sogo (Gambar)


Polis gagal mengesan lelaki yang dikatakan berjalan kaki dalam keadaan bogel di hadapan pusat membeli belah Sogo, yang gambarnya menjadi viral di media sosial hari ini.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi ACP Zainol Samah berkata polis telah menghantar anggota kereta peronda untuk membuat siasatan setelah menerima maklumat daripada orang ramai pada pukul 11.35 pagi.

"Sebaik tiba di lokasi polis gagal mengesan kelibat lelaki terbabit. Tiada lelaki bogel dikesan di kawasan sekitar Sogo, Kompleks Pertama dan kawasan sekitarnya seperti yang didakwa pengadu," katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Katanya anggota keselamatan Sogo juga gagal mengesan lelaki terbabit.
-Bernama-

Tiada ulasan: