"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis buru 30 lelaki disyaki terbabit merogol seorang gadis berusia 16 tahun secara beramai-ramai

Rio De Janeiro: Polis Brazil memburu lebih 30 lelaki yang disyaki terbabit merogol seorang gadis berusia 16 tahun secara beramai-ramai hujung minggu lalu.

Penyerang juga menyiarkan gambar dan video serangan terhadap remaja yang tidak sedarkan diri itu di Twitter.

Polis memberitahu, gadis itu diserang lelaki bersenjata pada Sabtu ketika melawat kawasan setinggan di barat Rio de Janeiro.

Mangsa memberitahu pihak berkuasa beliau baru sedarkan diri pada pagi Ahad.

Video serangan itu kali pertama dilihat di media sosial Brazil pada Selasa.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: