"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video wanita paksa peragut berlari bogel

Colombia: Seorang peragut mendapat malu besar apabila wanita yang cuba disamunnya telah memaksa lelaki berkenaan berbogel dan berlari di sekeliling jalan di Bogota di Colombia.

Dalam kejadian berkenaan, wanita itu telah menarik rambut di peragut selepas lelaki tersebut cuba menyamunnya dengan menggunakan pisau.

Dia kemudiannya memukul peragut itu dan memaksa lelaki tersebut berlutut sebelum mengarahkannya berbogel.


Lelaki itu telah dipaksa berlari di sekeliling jalan dalam keadaan memalukan sambil disaksikan oleh orang ramai.

Seekor anjing telah ditugaskan untuk mengejar lelaki itu dari belakang ketika dia berlari.

Sekali-sekali wanita itu memukul punggung si peragut terbabit.

Kejadian itu dirakamkan dan videonya telah dimuatnaik dalam LiveLeak. Mungkin ia menjadi pengajaran paling besar dan memalukan kepada peragut terbabit.

-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: