"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menantu cabul mentua

Utusan 

KELUARGA mangsa ketika hadir ke balai polis bagi membantu siasatan.-AGENSI

SULAWESI SELATAN: Seorang lelaki bertindak di luar batas apabila tergamak mencabul ibu mentuanya yang sudah berusia 72 tahun di Luwu, Makassar.

Lapor Tribunnews, kes terbongkar selepas warga emas itu membuat laporan ke Unit Perlindungan Perempuan dan Anak, Polis Sumatera Selatan, kelmarin.

Wanita itu memberitahu, menantunya cuba mencabul dirinya sebanyak dua kali.

Jelasnya, kejadian pertama berlaku tahun lalu, ketika lelaki itu datang meminta sesuatu dengan alasan untuk tujuan perubatan.

“Sebulan selepas itu, kaki saya tiba-tiba menjadi tidak selesa dan dia menawarkan mengurut dengan minyak.

“Walaupun saya menolak, dia tetap memaksa kononnya ingin membantu dan cuba mengambil kesempatan ketika itu,” luahnya.

Selepas kejadian itu, lelaki itu datang memohon maaf kepada wanita itu semasa Hari Raya Aidilfitri lalu.

Ternyata, menantunya tidak pernah serik dan melakukan perkara sama, September lalu.

Ketika menantunya berada di rumah wanita itu, dia cuba mengambil kesempatan dengan memeluknya dari belakang ketika mereka hanya tinggal berdua di rumah wanita itu. 

Tiada ulasan: