"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Strategi Hapuskan Melayu/Islam Di Pattani.



Gambar: Polis Thai memeriksa mayat orang Islam yang ditembak polis di daerah Bannang Sata di Yala semalam.

SEJAK peristiwa pembunuhan kejam di Masjid Al-furqan Bechah Airong, pihak penjajah Thai telah berbalah sesama sendiri tanpa henti-henti. Ini bermula apabila terbungkarnya rahsia bahawa pihak tentera lah yang merancang pembunuhan kejam ini bertujuaan untuk meng sabotajkan Abhisit vejjajiva Perdana Menteri Thailand yang sedang berada di Malaysia ketika itu. Perancangan ini bermula apabila kerajaan Abhisit meluluskan peruntukan sebanyak 76 billion baht bagi pembiayaan pembangunan di tiga wilayah Patani, Jala dan Naratiwat. Kerajaan Abhisit telah mengumumkan perlantikan jawatanakuasa perlaksanaan peruntukan itu yang terdiri dari seramai 18 orang Menteri-menteri dan individu tertentu.

Pihak tentera dan Polis terutama para Jenderal merasakan mereka disisihkan dari urusan perlaksanaan peruntukan tersebut. Sudah menjadi lumrah bagi mana-mana pentadbir penjajah Thai samaada pihak tentera atau awam , sesiapa yang terlibat dengan pengurusan peruntukan kewangan akan mendapat faedah yang besar dari agihan wang tersebut.Kebiasaanya hanya sebahagian kecil sahaja peruntukan sampai ka matlamat. Kebanyakannya di songgelap dan disapu oleh pegawai-pegawai atasan. Perbalahan diantara mereka juga saling menuding jari tentang siapa yang bertanggung jawab.Yang paling kurang ajar dan mengkhianati bangsa sendiri ialah beberapa orang tokoh melayu yang menuduh puak-puak pejuang yang melakukan pembunuhan tersebut.

Sedangkan majoriti orang-orang Siam sendiri menuduh tentera mereka yang melakukannya. Diantara anjing-anjing ini ialah wakil rakyat Pachatipak Che Min Tok Tanjung dan beberapa orang tokoh–tokoh wahbi dan penjilat-penjilat penjajah. Mereka-mereka ini memang tidak berhak mengaku Melayu/Islam dan selayaknya dihantar ke neraka jahanam! Sedangkan kami tidak pernah memusuhi orang-orang Melayu yang bekerja dengan penjajah asalkan tidak mengkhianati bangsa dan ugama sendiri.


Sejak mutakhir ini pihak penjajah Thai telah melancarkan beberapa strateji bagi menghapus dan melemah bangsa Melayu/Islam. Antaranya ialah..

(Pertama) ... menggalakkan dan memberi peruntukan yang banyak bagi memoden dan mengkafirkan pondok-pondok pengajian Islam yang selama ini dipertahan-kan oleh tok-tok guru. Tok-tok guru banyak mendapat undangan melawat kota-kota besar saperti Bangkok dan kebanyakannya di suakan dengan betina-betina yang dahi licin. Banyak yang tumbang disana.

Keduanya dalam program jangka panjang untuk menghapuskan keturunan Melayu mereka memerentahkan doktor-doktor yang menjalankan khatan pada anak–anak muda supaya mengenakan bius yang banyak pada batang zakar (kebiasaan hanya pada kulit sahaja) supaya zakar tersebut tidak berdaya dan hilang nafsu sexnya bila dewasa nanti.

Ketiga mereka menggalakkan pemuda-pemuda Siam terutamanya tentera penjajah, berzina dengan anak dara melayu sehingga dapat anak. Jumlahnya amat ramai sekali buat masa ini. Ini bertujuan melahirkan jenerasi anak haram dan anak-anak campuran. Kemudian mereka akan masuk Islam dan merosakkan ugama ini dari dalam..

(Keempat) Tujuan utama mereka menghantar begitu ramai tentera ke tiga wilayah ialah untuk persiapan menjadikan mereka ini penduduk tetap di tiga wilayah. Ini bagi persiapan sekiranya satu masa jika ada tekanan antarabangsa bagi mengadakan pungutan suara maka mereka sudah bersedia dengan orang Siam yang diimport.

Kelima mereka telah membekal kan senjata moden yang banyak kapada hampir semua kampung-kampung dan penduduk berbangsa Siam. Orang Siam ini digalakkan membunuh bangsa Melayu sesuka hati mereka. Dan mereka akan di lindungi oleh tentera jika ada tindak balas dari orang-orang Patani!

Kita menyeru kapada seluruh anak bangsa yang insaf .Bersiap sedialah menghadapi cabaran ini dengan serious dan tegas. Kita di serang dari segenap penjuru! Apa tah lagi pengkhianat dari bangsa kita yang lebih kasihkan penjajah Thai dari bangsa sendiri. Cabaran-cabaran lain ialah pihak Kerajaan Malaysia dan OIC sedang berusaha untuk mendesak para pejuang terutamanya pemimpin-pemimpin yang sedang berada di luar Negara supaya menerima plan yang akan di usahakan oleh Malaysia dengan sokongan OIC. Iaitu program damai supaya kita berhenti menentang penjajah Thai mengaku kalah serta menerima pemerentah sendiri yang kaedahnya ialah untuk mengekalkan penjajahan Thai keatas bumi Patani Darussalam!

Sudah banyak partai-partai perjuangan dan pemimpin perjuangan yang menerima tawaran ini. Bahkan ada yang merasa sedih kalau tidak diundang sama mengikuti plan damai ini. Segala pengorbanan kita selama 200 tahun akan jadi sia-sia jika kita mengaku kalah sebelum tercapai matlamat. Penjajah Thai sekarang begitu rapuh. Hanya menunggu pihak kita mempertingkatkan kekuatan untuk mereka jatuh. Kita harus istiqamah dan bersabar menunggu kemenangan. Usaha sedang dijalankan untuk meningkatkan kekuatan kita bagi menumpaskan musuh seluruhnya.

Patani pasti akan tertegak sebagai Daulat Ilahiah. Seluruh rakyat harus bersedia berkorban apa sahaja termasuk nyawa demi kejayaan perjuangan kita ini. Kemenangan terakhir akan hanya tercapai bila sebahagian besar anak-anak muda sudah bersedia untuk syahid sebagai hadiah untuk Allah demi Islam di Patani.

Tulisan ini disalin dari http://patanikini.wordpress.com/ yang boleh dianggap sebahagian dari suara hati rakyat Pattani, mewakili antara wilayah yang berjuang menuntut keadilan dan menegakkan agama Islam.

Lihat juga artikel lalu..

1..Saturday, June 13, 2009 Pattani: Perjuangan Bersenjata Diteruskan... 2.. Tuesday, June 9, 2009 Narathiwat, 10 Korban Angkara Siapa? 3.. Tuesday, June 9, 2009 Narathiwat: 10 Ditembak Mati Sedang Solat.

http://www.ibnuhasyim.com/

Tiada ulasan: