"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SIS MEMPERJUANGKAN HAK MEMBUANG AIR BESAR MERATA-RATA

Asyik-asyik “buang air besar”. Takda ayat lainkah? Ya, inilah ayat yang sesuai dengan perjuangan mereka yang kotor itu. Mereka memperjuangkan hak buang air besar merata tempat. Selain itu, mereka memperjuangkan kebebasan wanita. Kononnya wanita itu dipenjara. Ingin bebas dari penjara atau ingin bebas menjadi betina liar?!!


Apakah kebebasan yang dituntutnya? Kebebasan tersebut tidak lain ingin menjadikan perempuan-perempuan ini liar. Liar seperti binatang. Inilah ajaran sesat fahaman ini. Cuba kita bayangkan dengan seekor Burung Kakak Tua yang kita sayang. Kita begitu susah untuk mendapatkannya. Lalu kita akan letakkannya di dalam sangkar burung dan diberi makan tiap-tiap hari.

Bahkan Burung Kakak Tua ini dijaga dengan rapi, sehinggakan pemelihara burung ini sanggup berlapar, asalkan burung tersebut tidak lapar. Biar burung tersebut cantik, walaupun dirinya sendiri belum mandi. Dan sebagainya. Kenapakah burung itu dikurung? Kenapakah ia diletakkan di dalam sangkar? Bukankah ia juga hendak terbang bebas?

Ya, jawapannya sangat mudah. Ini kerana kita sayangkannya. Sekiranya ia bebas berterbangan, ia bukan lagi menjadi milik kita. Ia tidak lagi menjadi perhiasan yang cantik bagi tuan rumah. Ia tidak lagi terjaga dengan rapi. Kalau sebelum ini ia diberi makan dengan makanan yang mahal, tetapi setelah ia bebas, ia mendapatkan makanannya dengan mematuk tanah mencari cacing.

Kebebasan wanita hanyalah bertujuan menjaga dan memeliharanya. Ia diberi didikan yang sempurna. Berbanding sekiranya ia bebas dengan caranya sendiri, dia akan mencari cacing-cacing yang kotor di merata tempat. Dia tidak lagi bernilai. Dia tidak lagi menjadi perhiasan yang cantik di rumah. Sebaliknya menjadi perhiasan yang sudah tidak laku di luar sana.

Sayangilah kaum wanita. Mereka perlu dijaga, dan dipelihara. Jangan biarkan mereka dinodai oleh fahaman Feminisme yang menjadikan mereka liar. Liar mencari cacing-cacing di merata tempat. Akhirnya mereka terbiar begitu sahaja. Mereka hanya menambahkan sampah pada masyarakat. Mereka tidak lagi umpama bunga yang dipelihara.

Maka, perjuang SIS hanya memperjuangkan penternakan betina menjadi liar. Mereka lebih suka kaum wanita yang asalnya lembut, menjadi seekor betina yang tidak kenal akhlak, tidak kenal erti kesopanan, aurat dan maruah. Mereka lebih suka melihat kaum wanita menjadi hina sebegini. Adakah kita hanya membiarkan sahaja?

Adakah GAMIS sudah cukup hebat untuk mengatakan bahawa kebebasan mereka perlu diberikan? Tanggapan silap bagi mereka yang mengatakan bahawa SIS itu memperjuangkan hak wanita. Wanita tidak berhak menjadi liar! Wanita tidak berhak menjadi si betina liar! Mereka langsung tidak berhak. Mereka itu sepatutnya menjadi bunga yang cantik terpelihara. Mereka ada maruah. Jangan biarkan maruah mereka dijahanamkan oleh diri mereka sendiri!

Salam Perjuangan

Dr Fikrah

Tiada ulasan: