"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Manek Urai : Saifuddin Akan Mengamuk Di Manek Urai

KUALA KRAI - Sehingga hari ini kerajaan Barisan Nasional belum membuat penjelasan mengenai pendakwaan Saifuddin Nasition mengenai kegagalan BN melunaskan royalti minyak di kelantan. Malah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata,"Keupayaan BN untuk bangunkan negara lebih kuat berbanding keupayaan Pas di bawah pimpinan Nik Abdul Aziz Nik Mat,"

Malah dengan ego beliau berkata sama ada rakyat mengundi Barisan Nasional atau pun Pas, kedua-duanya pun membolehkan umat Islam masuk syurga. Muhyiddin berkata, perkara yang boleh menghalang orang Islam daripada masuk syurga adalah dosa mereka dan bukannya kerana memilih suatu parti.

Beliau yang juga Menteri Pelajaran berkata, hakikatnya kedua-dua parti memperjuangkan agama Islam namun apa yang membezakan BN dan Pas adalah BN kononnya ada kekuatan untuk memaju dan menggerakkan negara.

Johor Daily difahamkan esok Saiffuddin akan berada di Manek Urai bagi memperjelaskan lagi penipuan demi penipuan yang dilakukan oleh kerajaan BN di Kelantan. Beliau adan bersama Daruk seri Anwar Ibrahim dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalm satu majlis yang dijangka kehadirannya lebih 5,000 orang..

http://johornews.blogspot.com/

20.06.2009

Tiada ulasan: