"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SEMINAR ISU TERKINI SELATAN THAILAND

TARIKH : 20 JUN 2009 / 26 JAMADIL AKHIR 1430

HARI : SABTU
MASA : 8.30 PAGI – 1.00 PETANG
TEMPAT : DEWAN MASJID AL-MUHSININ, TAMAN DANAU DESA,
OFF JALAN KLANG LAMA, KUALA LUMPUR

Penceramah :

Dato’ Hj. Md Saleh Hj. Ahmad
Timbalan Yang Dipertua, Persatuan Ulama’ Malaysia (PUM)

Farid bin Mat Zin
Penganalisis isu Thailand / Pensyarah UKM

Cikgu Mohd Azmi Abdul Hamid
Presiden, Teras Pengupayaan Melayu (TERAS)

Hj. Abdul Ghani Samsudin
Pengerusi, Sekretariat himpunan Ulama’ Rantau Asia (SHURA)

Seminar terbuka kepada umum dan tiada bayaran dikenakan.

Jamuan disediakan

Anjuran :

Persatuan Ulama’ Malaysia (PUM) dan
Sekretariat Himpunan Ulama’ Rantau Asia (SHURA)

Keterangan lanjut hubungi : Sdra. Azmi (019-384 2920)
http://ulamadaily.blogspot.com/

Persatuan Ulama' Malaysia
http://www.e-ulama.org

17.06.2009

Tiada ulasan: