"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pertemuan editor akhbar rasmi Pakatan

Satu pertemuan antara pengarang akhbar rasmi parti-parti komponen Pakatan Rakyat akan berlangsung petang ini.
Pertemuan pengarang Suara Keadilan, Harakah dan Roket akan diadakan di Ampang petang ini.

Berikutan itu, pengarang Suara Keadilan, Dzulkarnain Taib berkata beliau tidak akan ke ibu pejabat polis daerah Putrajaya jam 2 petang hari ini.

Sebelum ini, Dzulkarnian diminta memberi keterangan di balai polis berkenaan berhubung laporan polis yang dibuat oleh Kementerian Dalam Negeri terhadap akhbar tersebut Isnin lalu.

Beliautelah dihubungi oleh ASP Rejaliak Angong pada jam 5 petang semalam, meminta beliau hadir memberi keterangan di bawah Seksyen 112 Kanun Prosedur Jenayah.

Berikutan, Dzulkarnian berkata pihaknya akan berbincang dengan pihak polis bagi menetapkan tarikh baru untuk beliau memberi keterangan tersebut.

Ketika dihubungi Malaysiakini, Dzulkarnian berkata satu pengumuman penting akan dibuat selepas itu.
sul kata, hari ini tidak jadi jumpa polis dan akan akan menetukan tarikh lain dengan polis.

ini kerana ada pertemuan pengarang suara eadilan, arakah, roket di rumah editor harakah, ahmad lutfi di ampang, tiga petang ini.

Dzulkarnain berkata beliau telah dihubungi oleh ASP Rejaliak Angong pada jam 5 petang semalam, meminta beliau hadir memberi keterangan di bawah Seksyen 112 Kanun Prosedur Jenayah.

katanya,a da pengumuman penting nak dibuat di sana.
Pengarang Suara Keadilan, Dzulkarnain Taib dipanggil untuk memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah Putrajaya jam 2 petang hari ini berhubung laporan polis yang dibuat oleh Kementerian Dalam Negeri terhadap akhbar tersebut Isnin lalu.

Dzulkarnain berkata beliau telah dihubungi oleh ASP Rejaliak Angong pada jam 5 petang semalam, meminta beliau hadir memberi keterangan di bawah Seksyen 112 Kanun Prosedur Jenayah.

Katanya, beliau akan membawa bersama peguam dan akan memberi kerjasama sepenuhnya kepada pihak polis.

"Ini adalah satu bentuk tekanan daripada KDN dan kita bersedia menghadapinya demi mendapatkan hak permit penerbitan akhbar kami," katanya dalam lamanweb Suara Keadilan.

Tiada ulasan: