"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

AC Mizal Terselamat Hukuman Penjara 25 Hari

AC Mizal
KAJANG: Pengacara popular AC Mizal atau nama sebenarnya Mizal Zaini,39, terselamat daripada hukuman penjara 25 hari selepas dia menjelaskan tunggakan nafkah anak berjumlah RM9,800 seperti yang diarahkan oleh Mahkamah Rendah Syariah di sini, Khamis.
Dia juga turut membayar denda RM1,500 kerana gagal menghantar penyata kewangan syarikat miliknya kepada bekas isteri, Shafnie Zainudin, 35.
AC Mizal dan Shafnie berkahwin pada 24 Jun 1995 dan dikurniakan dua cahaya mata, Muhammad Shafiq Iman, 13, dan Muhammad Shabil Iman, 10, sebelum sah bercerai pada 17 Oktober 2001.
Shafnie-mstar-

Tiada ulasan: