"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gua Caya Sama Lu Lah!! Mat Monggol!!

LeeSlimShady

ETP: LEBIH BANYAK KELAB MALAM , SPA AKAN DIBINA – mkini

Najib Razak mahu menjadikan Malaysia sebuah hub pusat hiburan malam bagi memacu industri pelancongan mengikut Program Transformasi Ekonomi (ETP).

Ini akan dilaksanakan dengan penubuhan beberapa kelab malam terkemuka, menganjurkan konsert utama, melonggarkan garis panduan untuk penghibur antarabangsa dan “mempakejkan” semula acara antarabangsa seperti Formula 1 dan MotoGP.
Warghhh!! Kah...Kah...Kah...Bagoss,Mat Monggol,Bagoss...Kah..Kah..Ka

Ini barulah di katakan Dasar Al - Monggoli,Silaa.....kan buat SPA banyak - banyak kerana tujuannya adalah menyediakan SPA sebab dalam SPA ada Jacuziii!!! dalam Jacuzii kita boleh nampak anak badak tengah berendam dan kat sebelah dia kita boleh nampak si khadam - khadam tengah cuci spender dengan sabun briz!
Yeahhhh!!!!!!!!
Ini Barulah di katakan sebagai Dasar Al-Monggoli!Silaaaaaaaaaaaaa....kaaaan!!!!! Buat "night Club" banyak - banyak pasal boleh kita tengok berduyun - duyun menteri kita import China Doll dan Monggol Doll untuk menaikkan taraf ekonomi kita.Lagi banyak Kelab malam lagi banyak lah duit - duit pau masuk!!!

Fuuulameekk!!!!!
Berpesta gilerr!!! PAS lepas ni melanyak United MuNkEeE ke sana - Ke mari,tapi yang kita paling kesian ialah tiga batang hidung paling tepat kena "shoot" ialah Fathul Bahri,Harusss...Saneyyy!!! dan Marshitah!!!! adalah mereka - mereka yang bakal menjadi mangsa tembakan mesingan dari Ulama - ulama PAS.

Jahanam...Hancuss!!!!! United MuNkEeE di galas!!

Tiada ulasan: