"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wajar Rosmah Mansor jadi menteri

mohdnoorawang
28 juta rakyat Malaysia mahu Rosmah isteri perdana menteri Malaysia dinobatkan dengan segera atau secara rasmi menteri dalam kabinet Najib Razak.

RASIONALNYA:-

1- Rosmah Mansor ditabalkan sendiri sabagai WANITA PERTAMA MALAYSIA, atas dasar bini kepada perdana menteri Malaysia.

2- Satu pembaharuan kabinet Najib mengadakan PEJABAT WANITA PERTAMA (FLOM). Menjadi sejarah negara. Pejabat Rosmah sebaris dengan pejabat setiausaha politik PM, pejabat nasihat PM, pejabat penasihat ekonomi, pejabat pengurus Sri Perdana PM.

3- Rosmah Mansor atau Rosmah RM panggilan manja diJPM. pernah mewakili PM/Najib dalam urusan rasmi kerajaan.

4- Rosmah Mansor boleh memikul jawatan menteri pelancongan, menteri pelajaran, menteri kesihatan, menteri wanita dan kebajikan masyarakat, menteri di JPM.

5- Rosmah Mansor secara defactonya menjadi menteri PERMATA/KANAK-KANAK PRA SEKOLAH ATAU PERMATA NEGARA.

6- Rosmah Mansor boleh menyanyi, suaranya merdu. Hobi dan minat Rosmah  Mansor dimasa lapang dan makan malam ,

7- Rosmah Mansor tidak kedekut, Suka belanja sakang, minat barang yang berjenama. Macam Imelda Marcos. atau bini Ben Ali yang lari ke Arab Saudi.

8- Rosmah Mansor yang ada tinggi sikit pelajaran diantara bini  bini menteri dam timbalan menteri, Jadi ego dan gong cukup tinggi.

9- Rosmah Mansor boleh kawal semua media TV di Malaysia, Yang pasri berita Rosmah dan gambar selalu berada dalam berita arus perdana. Yang ni memang hebat Rosmah kalah Najib.

10- dan bukan yang terakhir, Rosmah tahu cerita sebenar episod kematian ALtantuya gadis berbangsa Monglia. Najib terperangkap diantara dua lurah.

Tabal segera Rosmah Mansor atau secara rasmi sebagai penasihat khas dan menteri khas dalam kabinet Najib Razak.

PATUTKAH KITA RAKYAT MALAYSIA TUKAR NAJIB, DIGANTIKAN ROSMAH MANSOR SEBAGAI PM DALAM PRU13?. KITA CUBA SEKALI WANITA MENJADI PM. TERBUKTI WANITA JADI PM ATAU KETUA NEGARA LEBIH BAIK DARI LELAKI. DAN MAJIB MENJADI LELAKI PERTAMA MALAYSIA.
-tranungkite-

Tiada ulasan: