"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar Ibrahim dah buat silap lagi

Abdullah Ngah


Kita sedia maklum bahawa kerja itu adalah kerja orang jahat untuk menjatuhkan Anwar, dan kita kena ingat bahawa orang jahat memang tak akan duduk diam, macam juga kufur Mekkah yang memang tak pernah duduk diam.

Macam juga iblis yang tak pernah duduk diam dengan Adam di syurga. Demikianj juga terhadap Anwar yang merupakan musuh kepada perdana menteri Datuk Seri Najib Razak dan Umno.

Pada saya penafian yang dibuat oleh Anwar sendiri itu merupakan satu kesilapan besar, kerana terlalu gelojoh dalam membuat keputusan yang boleh membuat kes video seks berlarutan.

Pada saya Anwar Ibrahim sudah lama dah dibunuh tapi usianya panjang kerana tak melawan ketika pihak polis membuat penangkapan dulu.

Oleh kerana pembunuhan yang dirancang tak berlaku, maka Sekarang ini mereka membunuh keriea politik menerusi tuduhan liwat yang sedang berlangsung dengan jalan agak payah untuk menjatuh hukuman, kerana beberapa barang kes tak dapat di bawa masuk kedalam mahkamah.

Tuduhan terbaru ialah melalui video seks yang pernah dibuat sebelum ini bahawa pelakunya ialah salah seorang pemimpin pembangkang.

Penafian yang dibuat oleh Anwar dan laporan polis seolah olah sudah kena perangkap dan rata rata dengan berani mengatakan video seks itu membabitkan diri Anwar. Pada hal belum ada bukti siapakah sebenar yang terbabit.

1 ulasan:

Abe berkata...

lebih suka dgr kes liwat dari kes ini