"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Lucah: Datuk, Tan Sri, Tun Terlibat

Sedarlah wahai rakyat Malaysia, satu undi yang kalian berikan kepada Umno/BN bererti kalian menggadaikan maruah diri dan masa depan anak cucu kalian.. !!!

Tan Sri Rahim Thamby Chik (kanan) dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah membuat pengakuan bahawa merekalah "Datuk T" yang bertanggungjawab menayangkan rakaman video seks melibatkan pelacur upahan.


Besar kemungkinan mereka inilah yang juga bertanggungjawab terhadap berleluasanya pembikinan, pengedaran dan penjualan video-video lucah diseluruh negara yang seolahnya dibiarkan berlaku olih Polis Diraja Malaysia. 

Sikap pihak polis yang membiarkan tanpa tindakan segera terhadap penayangan video lucah di permis awam yang membabitkan beberapa pemimpin kanan Umno telah memberi isyarat jelas bahawa perbuatan tersebut berkemungkinan besar didalangi dan disokong olih kerajaan Umno/BN yang diketuai olih Datuk Seri Najib atas nasihat mentornya, Tun Mahathir Mohamad.

Perbuatan sumbang dan amalan jijik dalam kehidupan seharian seolah-olah telah memjadi budaya dikalangan pemimpin Umno.

Banyak insiden sumbang telah didedah dan dilaporkan tetapi tiada tindakan diambil olih pihak berwajib termasuk PDRM dan Jabatan Agama Islam terbabit.

Kes khalwat yang didakwa melibatkan Datuk Seri Najib Razak bersama pasangannya, Ziana Zain dilaporkan berlaku di sebuah hotel di Port Dickson beberapa tahun lalu dikatakan telah disenyapkan olih Jabatan Agama Islam Negeri Sembilan.

Kes rogol pembantu rumah yang didakwa melibatkan seorang pemimpin Umno bertaraf menteri juga dibiarkan berlalu tanpa siasatan rapi dan menyeluruh.

Kes rogol gadis bawah umur yang didakwa dilakukan olih Ketua Menteri Melaka ketika itu, Rahim Thamby Chik, juga telah menimbulkan kemarahan rakyat tetapi gagal disiasat secara telus olih kerajaan Umno/BN.

Persundalan dikhalayak dilakukan olih isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansur dengan pasangannya seorang artis lelaki Bollywood juga telah dibiarkan olih kesemua pihak berwajib termasuk Jabatan Agama Islam, Polis dan lainnya. Kesian... ramai ketua jabatan yang bacul..!!

Justeru banyaknya skandal sex, aktiviti sumbang dan persundalan serta rasuah dan pembunuhan yang melibatkan pemimpin Umno/BN gagal diambil tindakan sewajarnya, maka gambaran jelas yang dapat dirumuskan adalah kerajaan Umno/BN sememangnyamenggalakkan perbuatan sumbang dan sex bebas dikalangan para pemimpinnya.

Kesimpulannya, kepada rakyat Malaysia yang kasih kepada kesucian agama, sayangkan negara dan ada rasa bertanggungjawab terhadap generasi masa kita adalah diseru agar jauhkan diri daripada Umno/BN. Manifastasi menjauhkan diri daripada segala perbuatan sumbang, persundalan dan sex bebas adalah dengan menjatuhkan regim Umno/Barisan Nosional yang jelas zalim dan khianat terhadap agama, bangsa dan negara.

Sedarlah wahai rakyat Malaysia, satu undi yang kalian berikan kepada Umno/BN bererti kalian menggadaikan maruah diri dan masa depan anak cucu kalian.. !!!

Tiada ulasan: