"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bimbang dipanah petir, Azhar Sulaiman mengamuk!!

laniismaa
Semakin ramai artis yang membuatkan dirinya kelihatan makin meluat di kalangan masyarakat. Membuatkan diri mereka nampak tak cerdik kerana membabi buta mengeluarkan kenyataan. Kalau sebelum ini Norman KRU disekolahkan Faizal Tahir, Azhar Sulaiman juga apa kurangnya.

Sebelum ini dia mendoakan dirinya dipanah petir kerana ingin membuktikan dakwaannya fitnahnya. Mungkin kerana takut dipanah petir dia menyalahkan PR yang hacked akaun Facebooknya.
AzharSulaiman1
Apa guna hacked akaun facebooknya, lebih baik hacked akaun Facebook Najib Razak, rasanya lebih berbaloi berbanding hacked akaunnya.
AzharSulaiman2
Mudah bagi Azhar Sulaiman menuduh pihak PR yang menghack akaunnya. Mungkin akaunnya dihack tetapi dengan kerjasama dirinya sendiri. Tulisan ini boleh membantu berkaitan HACKED. Sila KLIK!!

Lagi.MY

-tranungkite-50

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ini semua LEMBU..sesuka hati wat kenyataan bodoh...tunjuk bodoh kat semua orang.. LEMBU