"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pembohongan TV Umno dah di tahap Gaban

ahmadhadeed

Selepas warta berita 8.00 pm TV 3 suku milik umno menyiarkan talk show PRU13 dan didalam terdapat fitnah terhadap PAS di tahap Gaban atau Cartoon.

Datuk Manja ditanya tentang replika keranda yang di dakwa di bina penyokong PAS dan TV tiga suku menayangkan gambar keranda dengan perkataan 'Kuburkan BN' dan papan tanda yang di ambil separuh luar konteks bertulis ' Mati pun tak apa".

Ini adalah penipuan kerana gambar penuh papan tanda tersebut ialah:
Ini adalah gambar yang di tayang dalam TV Umno tiga suku.
Bila di tayang gambar keranda dan sebahagian dari papan tanda PAS yang mengatakan " Cita cita saya mahu melihat Islam dilaksanakan. Apabila ia terlaksana, saya mati pun tak apa' maka sudah penonton TV 3 suku menganggap maknanya PAS extremis.

Ini lah taktik UMNO zaman berzaman untuk menang pilihanraya,,, fitnah! fitnah! fitnah!

Tiada ulasan: