"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Brazil kalah: Terpaksa kayuh beca dalam keadaan bogel

Fuzhou: Walaupun gagal menempatkan diri dalam pusingan akhir bola sepak Piala Dunia, China masih menjadi tajuk utama sukan itu dengan yang terbaru, gambar bogel seorang lelaki mengayuh beca.

Menurut rakannya, lelaki berkenaan bertindak demikian selepas kalah bertaruh dalam satu perlawanan bola sepak.

Beberapa rakannya memandu kereta di sebelahnya bagi memastikan dia mematuhi syarat yang sudah ditetapkan mereka ketika bertaruh.

Gambar itu tersebar dengan cepat di Internet dan beberapa pengguna berkata, lebih baik kalah wang pertaruhan daripada terpaksa berbogel di jalan raya. 
-Agensi-

Tiada ulasan: