"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Samba telah bertukar jadi Sambal, Jerman mengaibkan Brazil 7 gol berbalas 1

DALAM perlawanan peringkat separuh akhir Piala Dunia pada pagi Rabu menyaksikan pasukan tuan rumah, Brazil dimalukan Jerman dengan jaringan 7-1.

Kekalahan itu bukan sahaja menyedihkan penyokong yang terdiri daripada warga negara Brazil tetapi dari seluruh dunia.

Thomas Müller (#13) 11'

Miroslav Klose (#11) 23'

Toni Kroos (#18) 24', 26'

Sami Khedira (#6) 29'

André Schürrle (#9) 69',79'

Brazil berjaya mendapat gol saguhati
Oscar (#11) 90'

Berikut merupakan antara gambar kekecewaan Brazil yang berjaya disenaraikan oleh mStar Online
Brazilians in shock: Fans of Brazil react
Brazilians in shock: sport
Brazilians in shock: A fan of Brazil reacts
football: football
Brazilians in shock: Brazil v Germany
Brazilians in shock: sport
Brazilians in shock: sport
Brazilians in shock:
brazil mourns: Brazil fan crying after the fourth goal went in
Brazilians in shock: sport
Brazilians in shock: sport
Brazilians in shock-: Brazilina fans react
Brazilians in shock-: Brazilian Fans Cheer On Their National Team During World Cup Semi Finals
football-: Brazil v Germany - Estadio Mineirao
football-: sport
brazil mourns: Brazil fans

Tiada ulasan: