"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pihak berkuasa keselamatan di Masjidil Haram menahan lelaki kerana memakai pakaian aneh (Gambar)

Makkah: Pihak berkuasa keselamatan di Masjidil Haram minggu lalu menahan seorang lelaki berusia 40 tahun kerana memakai pakaian aneh dan luar biasa.

Jurucakap polis, Leftenan Kol Atti Al-Qurashi berkata individu itu ditahan ketika memasuki masjid berkenaan pada Selasa lalu memakai pakaian lain daripada yang lain menyebabkan ramai jemaah berkumpul di sekelilingnya untuk mengambil gambar.

Ia menyebabkan kesesakan dan mengganggu jemaah lain untuk beribadah.

Menurut Atti, lelaki berkenaan enggan untuk menukar pakaian yang bersesuaian malah turut datang ke masjid pada keesokannya dengan pakaian yang sama.
Foto
LELAKI yang berpakaian aneh ditahan di luar Masjidil Haram.

Ia menyebabkan anggota keselamatan menahan lelaki berkenaan dan merujuk kesnya kepada Biro Siasatan dan Pendakwaan untuk tindakan lanjut. - Agensi

Tiada ulasan: