"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sultan Selangor Kena Tunggu 'Sultan' PKR Balik Luar Negara

KassimSelamat
Sebelum ini Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution memberikan jaminan PKR akan memberikan jawapan tidak lebih 48 jam. Tapi hari ini Saifudin berkata, PKR tidak mempunyai sasaran masa tertentu untuk berbuat demikian tetapi akan membincangkan minggu depan iaitu 7 hari lagi (84 jam - terbalik daripada sebelum ini)

Jawatan rasmi PKR terhadap istana Selangor berhubung permohonan lebih nama calon menteri besar masih tertangguh walaupun ia sepatutnya diserahkan semalam.

Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution berkata perkara itu masih belum betul-betul dibincangkan memandangkan Presiden Datuk Seri Anwar Ibrahim berada di luar negara.

“Isnin, kami akan adakan perbincangan selepas Anwar kembali,” katanya.

NAMPAKNYA BUKAN PKR KENA TUNGGU SULTAN SULTAN KENA TUNGGU PKR!!!

Tiada ulasan: