"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ini KATA-KATA Dr MAZA Yang Buat DS Nazri Aziz TERKEDU !!

matuse68
Mufti-Perlis-rm
Saya dimaklumkan bahawa pelajar-pelajar Malaysia di luar negara seperti Jordan terpaksa menangguhkan pengajian kerana tidak berkemampuan disebabkan kejatuhan matawang.

Mereka pelajar persendirian yang menanggung akibat dari krisis ekonomi negara.

Simpati kepada rakyat marhaen yang tiada siapa akan menderma kepada mereka dengan derma yang banyak. Harap pihak zakat dan pihak yang mampu membantu. Semoga Allah membuka jalan kepada mereka untuk meneruskan pengajian mereka.


Berakalkah sesiapa yang menyatakan kejatuhan matawang sesuatu yang baik untuk rakyat?!!

Ini pulak antara komen.. [Baca artikel selanjut..]
komen-rm-jatuh-mydebat
-tranungkite-

Tiada ulasan: