"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak derhaka tikam ibu bapa hingga mati ketika tidur

Seorang anak derhaka yang berusia 25 tahun telah menikam ibu bapanya hingga mati ketika mereka sedang tidur, sebelum keluar ke siber café dan bermain game di situ.

Lelaki itu, yang berasal dari Yanshi, China, dilaporkan berang kerana ibu bapanya memaksa dia berkahwin, lapor People’s Daily Online.

Malah selepas bermain game, dia yang bekerja di sebuah kedai bunga , pulang ke rumah seperti biasa, seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Keadaan sebenar hanya terbongkar apabila datuknya yang mengunjungi rumah berkenaan, terhidu bau busuk dan alangkah terkejutnya dia apabila mendapati mayat anak dan menantunya telah reput.
Lelaki berkenaan kemudiannya mengaku menikam ibu dan bapanya yang masing-masing berusia 48 tahun itu.

Pemeriksaan polis terhadap mayat yang telah reput itu mendapati terdapat kesan tikaman di bahagian kepala dan dada manakala lelaki tersebut dilaporkan mabuk sebelum membunuh ibu bapanya.

Dia juga sebelum itu dilaporkan telah dipaksa ibu bapanya untuk mengadakan janji temu dengan seorang wanita. Malah biliknya turut dihias dengan cantik oleh ibu bapanya ketika mereka menanti lelaki itu membawa pulang menantu.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: