"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Datuk Dr Hassan Ali diperintah bayar RM225,000 kepada Khalid Samad

MALAYSIA DATELINE
Hassan Ali diperintah bayar RM225,000 kepada Khalid
Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini, mengarahkan bekas Exco Selangor Datuk Dr Hassan Ali membayar gantirugi sebanyak RM200,000 dan kos sebanyak RM25,000 dalam kes saman fitnah terhadap Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Abdul Samad.

Kes ini didengar di hadapan Yang Arif Pesuruhjaya Kehakiman Rohani Ismail.

Khalid yang juga Pengarah Komunikasi AMANAH hadir dimahkamah dengan diwakili Peguam Faiz Fadzil dan Dr Hassan diwakili Peguam Hasnal Rezua dan Muzzammil Merican.
Kes saman fitnah Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad terhadap Datuk Dr Hassan Ali berhubung satu ucapan yang dibuat pada 30 Januari 2012 di Shah Alam yang menuduh Khalid menghalang usaha membasmi penjualan arak di Selangor.

Tiada ulasan: