"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

GERAK98 buru Azmin dimana saja dia bertanding

1. GERAK98 alu-alukan sikap dan kenyataan negatif beberapa parti utama di Gombak terhadap Mohamed Azmin Ali.

2. Namun, mengenali Azmin yang amat licik, penuh muslihat dan mampu lacurkan prinsip politik demi kuasa, kita tidak boleh leka dan ambil mudah perkembangan ini.

3. GERAK98 akan terus fokus mensasarkan serangan terhadap Azmin Ali malah akan mempertingkatkan gerakan dan tumpuan kami di Gombak.

4. Kita juga tidak menolak kemungkinan beliau beralih ke kawasan lain. Dimana saja kawasan pilihannya kami tetap akan bertempur dan bertarung habis2an menghadapinya.

Mohamad Ezam Mohd Nor

GERAK98

19 Julai 2020

Tiada ulasan: