"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bimbangkan DSAI,RPK egen Yahudi,UMNO belanja berjuta untuk APCO tak bimbang?

notan
Assalamualaikum,,..
Berbagai bagai dakwaan mengenai hubungan DSAI dan terbaru RPK dengan yahudi. Yahudi didakwa membiayai RPK, sementara DSAI pula dikatakan menjadi sahabat baik Yahudi. Tetapi satu fakta yang tidak boleh dinafikan ialah sebarang penglibatan kedua dua orang ini tidak menjejaskan rakyat tetapi penglibatan APCO serta hubungan dagang rahsia dengan Israel yang sedang dirasai rakyat.

APCO dibayar berjuta RM untuk menjadi penasihat kerajaan sementara peneroka Felda dibodohkan kerana sumbangan mereka kepada perdagangan minyak sawit dengan Israel. Peliknya, ada juga suara suara sumbang yang menyuarakan kebimbangan mereka dengan hubungan DSAI dan RPK dengan yahudi sebagai unsur yang bakal merosakkan agama secara perlahan lahan. Untuk menambah rencahnya lagi, DAP turut didakwa bersubahat dengan Yahudi untuk menghapuskan Islam tetapi apa yang dilakukan oleh APCO dan UMNO berkaitan urusniaga rahsia dengan Israel didiamkan.

Mana yang lebih patut dibimbangkan sekarang? peranan APCO dan UMNO dalam memberi kesenangan kepada Yahudi atau hubungan DSAI, RPK dan DAP dengan yahudi yang tidak dirasai oleh rakyat? Itupun kalau benar ada hubungan sulit jahat antara DSAI, RPK dan DAP dengan yahudi. Barangkali MCA yang mendapat untung dari urusniaga dengan Israel.

Barangkali patut juga kita renung kembali hadis baginda yang menyebut bahawa satu hari sebelum kiamat, yahudi akan dihapuskan. Kalau yahudi akan dihapuskan bermakna segala perancangan jahat yahudi pasti tidak akan berjaya dan untuk apa DSAI dan RPK mahu bersubahat dengan yahudi dan kalaupun memang ada hubungan jahat antara mereka, kenapa harus kita kalut tak tentu pasal? Lupakah kita dengan ALLAH dan janji pertolongan ALLAH? Asal saja kita berganding bahu untuk menegakkan akidah dan syariat ALLAH menerusi kaedah kaeadah yang dibenarkan, kenapa kita perlu takut?

Dalam masa yang sama wajarkan kita berdiam diri dan membiarkan kerajaan UMNO membelanjakan duit kita untuk APCO yang sudah sah yahudinya? Atau kita mahu ikut ZUL NORDIN yang bebal dengan menyatakan APCO itu bukan APCO worlwide? Wajarkan kita pekakkan telinga dengan fakta kemasukan kapal dagang Israel ke pelabuhan kelang untuk mengambil minyak sawit dan yang digunakan untuk terus menghidupkan yahudi di Israel dan sejenis bahan kimia yang mungkin digunakan untuk membuat senjata untuk membunuh saudara kita di Palestin?

Tepuk dada tanya iman.

Tiada ulasan: