"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAS yakin pertahan Galas - TGNA

Salmah Mat Husain
KOTA BHARU, 29 Sept: Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melahirkan keyakinan PAS yakin dapat mempertahankan kerusi Dun Galas pada pilihan raya kecil nanti.

Mursyidul Am PAS itu menyatakan demikian berdasarkan sokongan rakyat yang semakin meningkat kepada parti itu.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, ia ditambah lagi dengan prestasi Allahyarham Chek Hashim Sulaima selaku wakil rakyat di situ sebelum ini.

Sehubungan itu, katanya PAS akan meletakkan calon pada pilihan raya kecil nanti dari kalangan anak tempatan.

“Kita mempunyai ramai anak tempatan yang berwibawa,” ujarnya pada majlis penyerahan notebook kepada pelajar sebuah kolej di sini, sebentar tadi.

Tiada ulasan: