"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah muat naik video rompakan – Dihukum Gantung Sampai Mati Depan Khalayak Ramai (Gambar)

http://fuh.my
Padah Muat Naik Video Rompakan - Dua Remaja Dihukum Gantung Sampai Mati Depan Khalayak Ramai Di Tehran
Padah Muat Naik Video Rompakan - Dua Remaja Dihukum Gantung Sampai Mati Depan Khalayak Ramai Di Tehran
Padah Muat Naik Video Rompakan – Dihukum Gantung Depan Khalayak Ramai | TEHERAN – Tindakan berani dua lelaki memuat naik rakaman video mereka menyerang seorang lelaki dengan sebilah parang dan merompak mangsa di sebatang jalan raya dekat sini, ke laman YouTube membawa padah apabila mereka dijatuhi hukuman gantung sampai mati.

Hukuman berkenaan terpaksa dilaksanakan dengan pantas sejurus pegawai diarahkan melakukan siasatan disebabkan kemarahan orang awam yang menonton video itu.
tehran hukum gantung Padah Muat Naik Video Rompakan   Dihukum Gantung Depan Khalayak Ramai (Video)
“Video berkenaan disebarkan awal bulan lalu dan kemudian disiarkan pula oleh sebuah televisyen tempatan,” kata pegawai.

Kedua-duanya, masing-masing berumur 24 tahun dituduh ‘mencetuskan perang terhadap Tuhan’, juga sebagai tindakan serangan kejam secara berkumpulan.

Sementara itu, agensi berita ISNA melaporkan pelaksanaan hukuman terhadap dua lelaki itu disaksikan hampir 300 orang awam di tengah bandar. – AP
hukum gantung depan khalayak ramai Padah Muat Naik Video Rompakan   Dihukum Gantung Depan Khalayak Ramai (Video)
Alireza Mafiha dan Mohammad Ali Sarvari dibiarkan gantung selama 17 minit.
Lihat video rompakan yang telah dimuat naik di YouTube di bawah

Nauzubillah Min Zalik. Semoga kita dijauhkan dari perkara seperti ini

1 ulasan:

Yong berkata...

Yang kena gantung 2 orang. Demer yang muatnaik video tu di youtube. Siapa pulak yang mengambil gambar video tu?