"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PresidenPasMA akui ada mahu singkir Hadi tapi...

Presiden Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PASMA) Phahrolrazi Mat Zawawi mengakui terdapat suara yang mahu Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang disingkirkan dalam pertemuan NGO itu pada 31 Ogos lalu di Kota Bharu.
Bagaimanapun, katanya, ia pandangan peribadi anggota PAS tertentu dan bukan pendirian rasmi PASMA.

“Saya tidak nafikan isu ini dibangkitkan oleh peserta.

“Ketika berucap, pelbagai cadangan dan kritikan dibangkitkan kerana PasMa adalah platform untuk penyokong Pakatan Rakyat menyuarakan pandangan dan kritikan mereka.

“Tetapi kita tidak membuat sebarang pendirian,” katanya kepada Malaysiakini.

Beliau merujuk kepada dakwaan anggota jawatankuasa pusat PAS Nasrudin Hassan bahawa PasMa bertujuan menjatuhkan kepimpinan Hadi.

Menulis di laman Facebook semalam, anggota parlimen Temerloh itu mendakwa, pertemuan PasMa pada 31 Ogos lalu di Kota Bharu menunjukkan perancangan sebenarnya mahu menukar presiden.

Tiada ulasan: