"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut direnjat elektrik ketika mengecas telefon bimbit

SEORANG lelaki maut selepas terkena renjatan elektrik semasa mengecas telefon bimbit di rumah rakannya di Jasin, semalam.

Ketua Polis Daerah Jasin DSP Arshad Abu berkata Rosli Othman, 35, dipercayai terkena renjatan elektrik ketika memasang pengecas telefon bimbit ke plug penyambung di Felda Bukit Senggeh.

“Mangsa yang berkerja sebagai buruh ditemui oleh rakanya dalam keadaan terbaring dan tidak sedarkan diri bersebelahan dengan telefon bimbit, pengecas telefon dan plug penyambung kira-kira pada 11.30 malam,” katanya ketika dihubungi Bernama hari ini .

Siasatan polis tidak menemui sebarang kecederaan lain pada badan mangsa.

Tiada unsur jenayah dalam kejadian itu dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut, katanya.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Daerah Jasin untuk siasatan lanjut.

Tiada ulasan: