"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

5 dikhuatiri maut nahas di Gerik

FMT Reporters

Nahas antara dua kenderaan dipercayai mengakibatkan lima mangsa maut. (Gambar Facebook)

PETALING JAYA: Lima dipercayai maut dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan berhampiran Hentian Titiwangsa di Jalan Raya Timur Barat (JRTB) Gerik-Jeli.

Menurut Kosmo, kejadian berlaku sekitar 5 petang tadi melibatkan kenderaan pelbagai guna (MPV) Perodua Alza dengan pacuan empat roda (4WD) Toyota Hilux.

Ketua Polis Gerik, Zulkifli Mahmood, mengesahkan kejadian dan memaklumkan maklumat lanjut mengenai nahas itu sedang diperincikan.

“Saya sahkan kemalangan itu berlaku, namum jumlah dan identiti mangsa terlibat sedang dikenal pasti,” katanya.

Tiada ulasan: