"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tyson percaya ajal makin dekat

Agensi 

London: Legenda tinju dunia dari Amerika Syarikat, Mike Tyson mengakui dan percaya kehidupannya bakal berakhir tidak lama lagi.

Tyson yang berusia 56 tahun kerap dikaitkan dengan kemunculan semula di gelanggang pertarungan sejak beberapa bulan lalu. Antaranya dengan bintang YouTube Jake Paul yang hangat diperkatakan peminat tinju.

Namun ia tidak akan menjadi kenyataan jika ramalan Tyson mengenai jangka masa kematiannya benar-benar terjadi.

Bercakap di podcast Hotboxin bersama Mike Tyson semalam, dia berkata: "Kita semua akan mati pada suatu hari, sudah tentu.

"Dan apabila saya melihat cermin, saya nampak beberapa garisan kedut di muka saya. Saya kata 'wow'. Ini bermakna riwayat hidup saya akan berakhir tidak lama lagi, ya semakin dekat'."

Selain mendominasi kategori heavyweight, Tyson turut berdepan kontroversi dalam kehidupan, pernah meringkuk di penjara, membintangi beberapa filem dan kini menjadi pengacara podcast sendiri.

Dia kini semakin tenang menjalani kehidupan seharian sejak beberapa tahun lalu.

-hmetro 

Tiada ulasan: