"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri bantu rakam video ketika suaminya merogol anak jiran

RIAU: Seorang lelaki berusia 39 tahun tergamak merogol anak jiran yang masih di bawah umur di sebuah rumah tidak berpenghuni di Jalan Abadi, Kecamatan Rumbai, Pekanbaru.

Aksi tersebut malah dibantu isterinya yang berperanan memujuk mangsa untuk bersetubuh dengan suaminya, lapor Kompas.com.

Ketua Unit Siasatan Jenayah, Polis Pekanbaru, Andrie Setiawan berkata, isteri suspek membawa mangsa ke sebuah rumah kosong dan lelaki itu sudah menunggu di sana terlebih dahulu.

Katanya, wanita itu merakam adegan seks itu menggunakan sebuah telefon pintar bahkan mengancam mangsa untuk menyebarkan video tersebut sekiranya dia tidak mahu lagi melayani kehendak suaminya.

“Kes mula terbongkar selepas ahli keluarga mangsa lain mendedahkan terlihat gambar mangsa tanpa berpakaian tersebar dalam kumpulan WhatsApp.

“Mangsa mengaku foto itu adalah dirinya yang diambil ketika dirogol jirannya sejak November tahun lalu,” katanya.

Andrie berkata, mangsa akhirnya menceritakan insiden tersebut kepada ahli keluarganya dan membuat laporan polis.

“Pelaku berjaya diberkas bersama isterinya semasa cuba melarikan diri ke Sumatera Barat.

“Kes tersebut sudah dibawa ke pejabat pendakwa raya dan pasangan itu berdepan hukuman 15 tahun penjara,” katanya.

Utusanonline

Tiada ulasan: