"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sulaiman tak selesa dengan Isteri baru Taib?

salehgong
Khabarnya Datuk Sulaiman Taib anak kepada ketua menteri Sarawak tidak merestui perkahwinan bapanya dengan seorang wanita dari lubnan itu.

Sulaiman khabarnya tidak hadir pada majlis pernikahan mereka itu.

Walaubagaimana pun tiada penjelasan lanjut yang dibuat oleh Ahli Parlimen junior itu yang diura-ura kan akan menggantikan bapanya sebagai ketua menteri pada pilihanraya yang akan datang.

Sulaiman yang juga sebelum ini pernah menjawat jawatan timbalan menteri pelancongan juga diramalkan akan menjadi salah seorang pemimpin terhebat abad ini kerana kelantangannya bersuara.
-tko-

Tiada ulasan: