"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ummi Hafilda maseh perawan . Cuba teka ramai-ramai

mohdnoorawang
Meletup lagi cerita wanita  bernama UMMI HAFILDA ALI (ANAK BERANAK YB AZMIN ALI orang nombor dua dalam PKR.) 

Ummi Hafilda salah seorang saksi perbicaraaan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim 10 tahun berlalu. Ummi Hafilda pernah bersama bagai kekaseh dua sejoli dengan seorang ahli perniagaan yang didedakan dalam akhbar arus perdana 10 tahun berlalu semasa kes perbicaraan kes liwat yang pertama semasa zaman Tun Mahathir menjadi perdana menteri.

Hari ini Ummi Hafilda membuat kenyataan kepada pemberita arus perdana mahu menyaman PAS, DAP, KARPAL SINGH, DATUK SERI ANWAR IBRAHIM DAN DATUK SERI Dr. WAN AZIZAH ISMAIL

Jumlah saman RM700 JUTA. Sungguh berharga dan bernila diri Ummi Hafilda. Sungguh suci Ummi Hafilda. Masih perawankah Ummi Hafilda?... 

Mengapa selepas 10 tahun berlalu wanita yang bernama Ummi Hafilda dan wanita yang maseh perawan mahu menyaman individu dan parti politik?... Sukar kita mencari jawapan. 

Ummi Hafilda sendiri ada agendanya tersendiri. Jika samannya beroleh kemenangan sebanyak RM700 JUTA. Ummi Hafilda perawan wanita yang paling mahal dan tinggi nilainya.
-tko-

Tiada ulasan: