"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PI. Bala meninggal dunia. Najib Razak orang paling gembira

mohdnoorawang
Mengikut maklumat berita rengkas MKini, Penyiasat persendirian (PI) Bala telah meninggal dunia. P. Bala sempat memberi gambaran sebenar kematian wanita mongolia dan model bernama Altantuya yang mati dibunuh dan diletupkan mayatnya dengan peluru atau bom C4.
P. Bala sempat juga menceritakan detik detik ringkas episod kedatangan Altantuya dan tujuan wanita berkenaan datang ke Malaysia. Dimana P.Bala dalam sumpah pertamanya watak utama dalam episod duka ada orang yang berjawatan tinggi terlibat.

Malah dunia Malaysia sudah menjaga kematian wanita tersebut adalah wanga dan sex yang melibatkan Najib Razak dan sahabat karibnya.

Untuk rekod P. Bala terpaksa dan dipaksa dengan bayaran untuk menyediakan surat sumpah kedua untuk menafikan sumpah pertama. episod ini melibatkan kaum keluarga Najib Razak.

Akhirnya P. Bala dihantar tinggal di sebuah negeri di India dengan pertolongan sahabat karib Rosmah Mansor menguruskan segala kewangan dan kemudahan keluarga P.Bala.

Namun itu kisah dulu dan berlaku janya tidak sampai duat tahun P.Bala tinggal di India. P. Bala kembali ke Malaysia dalam akhir bulan Febuary yang lalu dan sempat menjelajah dua negeri menceritakan kronologi wanita Altantuya sehingga membawa kematiannya yang terlibat dengan penama Najib Razak.

Namun kami rakyat Malaysia cukup berbangga diatas keberanian P. Bala dalam membongkar kisah paling tarjis yang melibatakan kematian dan pembunuhan melibatkan Najib Razak.

Kepada keluraga P.Bala, iesteri dan anak anak serta kaum kelurganya kami ucapakan TAKZIAH diatas kematian P.Bala.

P.Bala seorang pejuang dan pejuang keadilan. Diharap kerajaan PR dan pemimpin PR memberi sesuatu pengharagaan kepada P. Bala dan membantu ister dan anak anak P.Bala.

Dan orang yang paling gembira dab ceria kemabli ialah Najib Razak. keran maklumat dan rahsia yang ada P. Bala teka sempat dibongkar lagi.

Tiada ulasan: