"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gempar! Proton Saga Aeroback dalam filem Tanda Putera

http://omakkau.blogspot.com
GEMPAR!!!...MENGIKUT PENGARAH FILEM TANDA PUTERA ..PROTON SAGA AEROBACK MULA BERADA DI PASARAN PADA TAHUN 1969 LAGI!!!
Dalam satu sedutan dalam filem Tanda Putera arahan Shuaimi Baba, terdapat adanya perarakan dengan membawa sepanduk oleh sekumpulan orang di mana sebuah kereta proton saga aeroback turut dirakamkan bersama.

Pergh!! setahu Omak Kau filem Tanda Putera adalah hasil adaptasi tragedi berdarah 13 Mei... Apakah pada tahun itu sudah ada kereta proton saga aeroback ke?

Kereta Proton Saga yang pertama di pasaran ialah pada tahun 1985...Jadi bagaimanakah pengarah Tanda Putera sudah boleh membuat andaian pada tahun 1969 akan berada di pasaran negara sebuah kereta jenama Proton Saga Aeroback?

Kalau seasas yang jelas dan mudah ini pun pengarah filem Tanda Putera sanggup menipu dan memperdayakan para penonton dan rakyat ... cuba bayangkan perkara yang samar-samar yang terdapat dalam filem tersebut.

Tiada ulasan: