"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video kekejaman As-Sisi meruntuhkan khemah dan membakar mayat syuhada' di Medan Rabaah

bulatdusun.blogspot
Inilah video yang menunjukkan bagaimana kejamnya As-Sisi sehingga mengarahkan jentolak untuk meruntuhkan khemah yang di dalamnya masih ada jenazah-jenazah para syuhada' pada tragedi 14 Ogos yang mengorbankan ribuan nyawa. Lihatlah video ini, anda pasti merasa sebak dan sedih. Inilah gambaran sebenar apa yang berlaku di Mesir.


Video Pembakaran mayat syuhada' di Medan Rabaah
Video ini disiarkan oleh Dr Torok Suweidan, pendakwah dan pemikir Islam terkenal. Tentera dan polis menyuraikan demo Rabaah dengan ganas. Setelah khemah diruntuhkan lalu mereka membakarnya termasuk dengan mayat-mayat para syuhada'.

Jangan lupa sebarkan pada rakan-rakan anda. Menyebarkan video ini bukan bermakna anda bersetuju dengan apa yang berlaku, tapi demi membuka mata penduduk dunia tentang apa yang berlaku di Mesir.

Bantu kami dalam membongkar kezaliman dan kejahatan firaun era baru, As-Sisi.
Moga Allah memberikan balasan yang setimpal pada mereka.
Ibu dan anak
Seorang ibu dan anaknya yang hangus dibakar. Bayangkan apa perasaan ibu ini, dan apa pula perasaan orang yang menyokong tindakan ganas polis dan tentera Mesir.
لا حول ولا قوة إلا بالله.

"Dan janganlah engkau mengira bahawa Allah lengah dari apa yang diperbuat oleh orang zalim. Sesungguhnya Allah menangguhkan mereka sehingga hari yang pada waktu itu mata (mereka) terbelalak.

Mereka datang tergesa-gesa (memenuhi panggilan) dengan mengangkat kepalanya, sedang mata mereka tidak berkedip-kedip dan hati mereka kosong."

- Surah Ibrahim (14:42-43)

Tiada ulasan: