"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dia Minta Duit Lagi ..

Mohamed Hanipa Maidin

1. Parlimen hari ini diminta untuk meluluskan bajet tambahan (supplementary budget) sebanyak RM 3, 313,622,794 (tiga bilion tiga ratus tiga belas juta enam ratus dua puluh dua ribu tujuh ratus sembilan puluh empat ringgit).

2. Harus difahami bila dikatakan bajet tambahan ia bermakna Kerajaan BN dah pun belanja RM 3, 313,622,794 tersebut dan kini BN minta supaya Parlimen luluskan duit yang dia belanja tu,

3. Semenjak saya ada di Parlimen ni boleh kata setiap kali lepas BN bentang belanjawan hampir setiap kali selepas bentang tu BN akan minta bajet tambahan.
Wallahu 'alam

Ahli Parlimen Sepang
28.03.2016

Tiada ulasan: