"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lima Lihat Anwar Tutoh Saiful

laniismaa

Lima yang menyaksikan dengan mata kepala mereka Anwar 'tutoh' Saiful sehingga sukar berak. Mereka ialah bekas Setiausaha Politik Anwar yang juga Ahli Dewan Negara, Ezam Mohd Noor; bekas setiausaha sulitnya, Anuar Shaari; bekas pegawai khas, Rahimi Osman; bekas Ahli Majlis Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), N Gobalakrishnan dan Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong.

Mereka juga menyatakan kesediaan mereka untuk menjadi saksi pembelaan bagi kes liwat yang sedang dihadapi ketua pembangkang itu.

Ezam, yang juga Ahli Dewan Negara[modal menutoh Anwar], berkata ini memang masa yang ditunggu-tunggu kerana mahkamah adalah medan menjawab segala fitnah yang dilemparkan terhadap beliau dan beberapa rakan seangkatan yang sudah meninggalkan Anwar.

“Sebelum ini ramai yang beranggapan kami meninggalkan Anwar kerana disogok dengan habuan tertentu dan pelbagai tohmahan lain, hakikatnya kami meninggalkan Anwar disebabkan kami tahu adalah haram bertuankan seorang yang rendah moral,” katanya ketika dihubungi semalam.

Pelik!! Ingin menjadi saksi pembelaan tetapi tak sudah-sudah nak membersihkan diri sendiri yang tidak bersih, nak jawab fitnah ke atas diri sendiri. Alahai Ezam wei...ini semua cerita bodek la. Bodek PM Rosmah dan isterinya Najib. Baca yang seterusnya;

“Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor tidak relevan untuk dipanggil peguam bela kerana mereka tidak ada kena mengena dengan kes liwat itu. Anwar hanya mahu mempolitikkan kes ini dengan menggunakan media.

“Anwar mahu menemu ramah Najib dan Rosmah supaya beliau dapat mempolitikkan keputusan mahkamah di dalam dan luar negara dan pasti akan memburukkan sistem kehakiman negara jika ia tidak memihak kepadanya,”

Wei...bodek la tu, modal supaya Ahli Dewan Negara dapat disambung. Dapat apa-apa habuan yang tengah kelaparan. Aku nak tutoh banyak juga tapi ingatkan puasa, sekian wassalam!!
EkEle.net Berbuka Puasa Di malay Village

1 ulasan:

Pak Oncu berkata...

hahahhahahah kesiahn mangkok yg berlima ni,,, aku angak lahh mangkok ni pun kena tutoh jubor dgn anuar kot hahah tu sebab mereka nak jadi saksi...