"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar Lawak Terbaik Dari Isi Perut Umno... kah kah kah !

inderasipejuang

Bukan setakat TUKUN TIRUAN aje yang ada beb... Calon Tiruan pun ada... Calon Tiruan disini bermaksud bukan yang ASLI tetapi Calon yang lahir dari hasil Penipuan demi Meraih Undi bagi Kemenangan dalam Pilihan Raya... senang cerita seperti Ulul Amri Umno Haji Najib lah yang Terpaksa Berlakon dengan berbagai SLOGAN MAUT seperti KPI... NKRA... WASSATIYAH... DEMOKRASI TERBAIK... MAQASID SYARIAH dan bla bla bla bla... tapi Hasil nya lu orang sendiri tahu sudah lah... malas gua nak menulis hasil kerja kerja beliau... kah kah kah !.

Yang Cantik nya Gambar tersebut bukan setakat yang menjadi Calon sahaja yang BERANI BERHIJRAH tapi yang disekeliling beliau pun Berani jugak beb... kah kah kah... adoi haiiii beb... LAWAK betul lah Isi Perut Umno ni... apa pasal lah lu orang tak masuk aje RAJA LAWAK MEGA... ini tidak lu orang jadi PELAWAK semata-mata untuk MENIPU RAKYAT... macam mana punya KEPALA OTAK lah yang boleh TERTIPU dengan Lakonan lu orang tu ya beb... pelik betul... dah terang-terang KAKI PENIPU tapi masih lagi Orang Melayu SENANG-SENANG AJE DITIPU... kah kah kah !.

Jadi bagi Pengundi-Pengundi dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) dewan Undangan Negeri (DUN) N.20 Sungai Limau lu kena BERHATI-BERHATI beb... bagi Anak-Anak yang Mak Bapak lu orang adalah Pengundi di harap menyampaikan kepada dia orang akan LAKONAN WAYANG PACAK dari ISI PERUT UMNO... kerana ISI PERUT UMNO ni beb sanggup Melakukan sebagai APA SAJA asalkan dapat MENIPU RAKYAT... biasa nya Orang Melayu lah yang Paling Senang Kena Tipu... mungkin atas sebab LEMAH MATEMATIK kot... kah kah kah !.

Mana tak lemah nya beb... Harga dari RM1.90 menjadi kepada RM2.10 itu bukan dinamakan naik tapi tak berubah sebab Subsidi dikurangkan... Gula dikurangkan Subsidi sebab nak mengawal Penyakit KENCING MANIS... pada hal sudah membuat KESILAPAN dengan membeli Gula dengan Harga Tinggi... dengan Perdana Menteri Wanita yang ada kat Negara Thailand tu pun JANTAN-JANTAN UMNO tak boleh nak Tandingi... sebab itu Negara Thailand pulak boleh menjual Gula dengan harga RM2.10... kah kah kah !. http://inderasipejuang.blogspot.com/

hemmmmm..... lu orang tengok aje lah nanti sebelum hari pengundian entah apa lagi wayang pacak yang akan isi perut umno tu buat... tak menipu bukan isi perut umno nama nya beb... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan: