"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mat Sabu kantoi!! Gambar ini adalah bukti terbaru KDN mengesahkan Mat Sabu Syiah

Tranungkite
R
Pihak KDN dengan bantuan pegawai agama KDN, Dr Zamihan Mat Zain Al-Ghari dipercayai telah mempunyai bukti GRED A iaitu Mohamad Sabu telah membeli batu (bukan leper lagi...) di Malaysiakini.com

Gambar rakaman juru kamera Malaysiakini Rahim Sabri adalah bukti GRED A. Pihak Zahid Hamidi dan KDN mempercayai Mohamad Sabu bertaqiyah untuk pembinaan pejabat Malaysiakini tetapi sebenarnya adalah bertujuan untuk menunaikan solatnya mengikut ajaran Syiah.

KAH KAH KAH PECAH PERUT AKU!!!

2 ulasan:

Unknown berkata...

Ala.. ko bikin kantoi la pulak. Awat hang ta bungkuih dgn pepe lama baghu oghang tak bulih nampak apa hang dok pegang.

tular kini berkata...

Bn dah x dak kerja...menipu ja...