"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jurukamera dakwa terima ugutan bunuh anaknya

Seorang jurukamera TV9 Perlis hari ini membuat laporan polis selepas mendakwa menerima ugutan bunuh anak bongsunya oleh orang yang tidak dikenali.

Baseri Din, 55, berkata ugutan bunuh itu ditulis dengan jari di cermin belakang keretanya.

Katanya dia hanya menyedari mengenai ugutan bunuh itu selepas dimaklumkan seorang anggota polis semasa datang ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Negeri untuk membuat liputan sidang akhbar Timbalan Ketua Polis Perlis ACP Md Zukir Md Isa pada 9.45 pagi ini.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Kangar, ASP Sabtu Md Ali yang ditemui pemberita berkata polis sedang menyiasat laporan itu, termasuk menggunakan khidmat bahagian forensik untuk mengenal pasti cap jari orang yang menulis ugutan itu.
-Bernama-

Tiada ulasan: