"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laporan polis: Tunku Ismail (Tunku Mahkota Johor) ugut bunuh terhadap pemain import dari Brazil

E
Beliau telah diugut oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Johor dengan perkataan berbunyi, "***** you Brazil, I will kill you, this is my country!"

Laporan telah dibuat di Balai Polis Kuala Terengganu, selepas skuad T-Team menarik diri daripada saingan Piala FA kerana risaukan keselamatan mereka.

MyWatch masih menunggu laporan polis yang dibuat pemain import lain skuad T-Team (jika ada) yang mendakwa ditendang di bahagian kemaluan oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Johor, Tunku Ismail (Tunku Mahkota Johor).

Pemain dan staf kejurulatihan T-Team dan Johor Darul Takzim bergaduh ketika tamat separuh masa pertama perlawanan antara mereka pada 1 Februari 2014 yang lalu.

FAM akan bermesyuarat pada Khamis ini bagi menentukan hukuman pada pihak yang bersalah.

Menurut Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin tindakan tegas akan diambil walau apa "pangkat" individu yang terlibat.

Sumber Link

Tiada ulasan: