"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Aksi panas kanak-kanak bawah umur jadi viral (Gambar)

FMT Reporters 
Gambar aksi memegang payu dara dan bercium mulut kanak-kanak bawah umur di Indonesia dimuat naik di Facebook dan menerima kecaman ramai.
kanak_bawa-umur_600
PETALING JAYA: Beberapa keping gambar aksi lucah dan melampau kanak-kanak bawah umur menjadi viral dalam kalangan pengguna laman sosial Facebook di Indonesia.

Ia menunjukkan aksi kurang sopan tiga kanak-kanak lelaki bawah umur memegang payu dara kanak-kanak perempuan.

Namun, dua kanak-kanak perempuan itu hanya ketawa diperlakukan sebegitu seolah-olah bangga dengan perbuatan itu.

Sekeping gambar pula menunjukkan pasangan kanak-kanak lelaki dan perempuan bawah bercium mulut.

Pengguna Facebook di negara itu dilaporkan mengecam perbuatan kanak-kanak berkenaan dan mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya.

Tiada ulasan: