"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hakim di mahkamah dunia telah pergi mengadap Hakim Sebenar (Allah) di langit (Gambar)

Tranungkite 
Peguam Negara Mesir, Hesyam Barakat, meninggal dunia semalam selepas cedera parah akibat serangan bom yang disasarkan ke atas kenderaan rombongannya awal pagi semalam waktu Kaherah di kawasan New Cairo (Misr Jadidah) di Kota Kaherah.

Beliau bertanggungjawab menyediakan dokumen pendakwaan dan mendakwa Presiden Dr Mursi dan Syeikh Dr Yusuf al-Qaradhawi dan ramai lagi mangsa dakwaan palsu beliau.

Rupa-rupanya dia lebih awal bertemu Hakim sebenar sebelum mangsa-mangsanya dihukum gantung.
Syeikh Hesham Talimah berkata: "Hakim di mahkamah dunia telah pergi mengadap Hakim Sebenar (Allah) di langit."

Sumber: egyptwindow

Tiada ulasan: