"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tertidur selepas solat, lelaki terkejut dilihat puluhan ‘bidadari’

Utusan online 

TANGKAP layar video lelaki yang disaksikan puluhan pelajar wanita di Indonesia. - MEDIA SOSIAL

JAKARTA: Sebuah video tular ketika seorang pelajar yang tertidur selepas solat dikejutkan oleh seorang lelaki.

Pelajar yang tidak diketahui nama dan lokasi tersebut dilihat puluhan ‘bidadari’ iaitu jemaah wanita yang terdiri daripada golongan pelajar ketika terjaga dari tidur.

Video tersebut dimuat naik dalam akaun TikTok sehingga mendapat maklum balas daripada orang ramai, lapor Suara.com.

Lelaki itu dilihat duduk dan tertunduk malu selepas tersedar dari tidur.

Dia juga terkejut apabila melihat hanya dirinya sahaja berada di ruang solat itu.

Tidak dapat dipastikan kenapa sekumpulan pelajar wanita beria-ia menyaksikan pelajar lelaki itu di sebalik penghadang solat yang diletakkan di kawasan tersebut.

Ketika dia bangun untuk beredar dari kawasan itu, tiba-tiba dia terpaksa berjalan menggunakan satu kaki akibat mengalami kebas pada bahagian kaki.

Tiada ulasan: