"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PO59 BUKIT GANTANG : Calon Bebas berpelukan dengan Nizar di Jeti Kuala Sepetang


BUKIT GANTANG : Sewaktu hendak keluar dari jeti Kuala Sepetang, rombongan calon Pakatan Rakyat pilihan raya kecil Bukit Gantang, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaludin telah bertembung dengan calon Bebas yang selesai berkempen di kawasan tersebut.

Calon Bebas tersebut, Kamarul Ramizu diawasi oleh beberapa orang berpakaian hitam di kawasan jeti itu.

Secara kebetulan, Kamarul Ramizu baru sahaja selepas makan tengahari di gerai Melayu yang terletak di jeti itu, beliau kemudian berselisih dengan Nizar dan mereka berpelukan serta bergambar bersama.

Sejurus selepas itu, mereka beredar dari Kuala Sepetang sambil bertanyakan suasana kempen antara satu sama lain.

Tiada ulasan: