"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sembahyang jenazah juga diputar belit ?

Kejadian sembahyang jenazah di Kampung Chengal Jantan beberapa hari lepas diputar belit oleh orang yang tidak bertanggung jawab. Seorang pemuda umno yang meninggal dunia semasa memasang bendera adalah sama dengan hari kejadian kekecohan memasang bendera yang dipasang di Kampung Changkat Ibol dan dikawal oleh pihak FRU.


Pada waktu malam zambry pergi menziarahi dan keesokan paginya calon PAS, DS. Nizar pergi dan sampai dalam sekitar jam 10.40. Dalam 10 minit sebelum jam 11.00 pagi. Apabila diminta laluan oleh rombongan calon PAS untuk sembahyang dulu lalu seorang penduduk tempatan membantah dan dibuat majlis tahlil terlebih dulu.

Pada jam 11.00 pagi solat jenazah diimamkan oleh imam disitu. Tidak ada sesuatu yang perlu diisukan.            

Tiada ulasan: